نوشته شده توسط : b

- قبض گاز آمده 30 هزار تومان، 12 هزار تومان آن آبونمان و مالیات بر ارزش افزوده است. کدام مسئول پیگیری می کند؟
- علت ارزانی مرغ مازاد تولید نیست بلکه مردم پول خرید ندارند. برای من کارگر با 800 هزار تومان حقوق و دو فرزند محصل که 400 تومان اجاره خانه می دهم دیگر برای خرید گوشت و مرغ پولی نمی ماند!
- قبلاً که تورم 35 درصد بود حقوق دریافتی بنده تا بیستم هر ماه تمام می شد الان که به قول آقایان تورم تک رقمی شده حقوق بنده تا پانزدهم ماه تمام می شود. تو را به خدا یکی این معادله را برای من حل کند!



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : b

دولت با افزایش سن بازنشستگی ثابت کرد که واقعا چقدر به فکر جوان های تحصیل کرده و بیکار است! جای تأسف دارد! ما سرمایه گذاران شرکت کیمیا کود کاشمر هستیم. یک سال است که شرکت ورشکسته شده و پول اعضا را نمی دهد. اندک سرمایه ما هم فنا شد و کسی هم پاسخ گو نیست! با توجه به نیاز و خرید برق در تمام کشورهای همسایه اگر دولت های قبل چندین نیروگاه برق در نقاط مختلف کشور احداث کرده بودند، با ارزش افزوده بسیار بالا برق می فروختیم و ارز آوری داشت. اولا مایه افتخار کشور بود که صادر کننده برق بودیم نه نفت فروش، ثانیا هر نیروگاه برق برای چندین هزار نفر کار مستقیم تولید می کرد. به طور اتفاقی قبض های آب منزل مادر پیرم را می دیدم، متوجه شدم به جای دو واحد یک واحد و از حدود 10سال قبل هزینه فاضلاب کسر می شده در صورتی که هنوز شبکه فاضلاب دایر نشده است! آیا سه میلیون کاسب در کشور به اندازه سه میلیون کارمند ، مالیات می پردازند؟ هر کارمند به طور متوسط در سال یک میلیون و 200هزار تومان مالیات می پردازد! کسبه چطور؟ پراید ثبت نام کردیم هشت برگ چک اقساط، یک برگ چک ضمانت و وکالت نامه هم گرفتند. حالا بعد از 40 روز نه خودرو را تحویل می دهند نه انصرافمان را قبول می کنند! در جواب آن دوستی که خودرو با وام 25میلیون گرفتی، الان خودروی نو گرفتی با لوازم چینی و به دردنخور با پیش پرداخت کم و خوشحالی، بگذار چند سال دیگر که قسط ها را دادی و خودروات را نصف قیمت هم نخریدند، حالت را می پرسم!



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()

cache01last1465274446